Παρασκευή 4 Νοεμβρίου 2011

guest post..(mission accomplished ;-)

Πρίν λίγες ημέρες ήρθε ενα μήνυμα απο το site : ''Greek Beauty Bloggers''..
''Θα θέλατε να γράψετε το επόμενο guest post?''..
''Ναι..γιατί όχι?''

,, Ομολογώ οτι στην αρχή δεν ήξερα τί να γράψω..για μόδα , ομορφιά ή μήπως και για τα δυο μαζί?? ουφ!! (δεν είναι και εύκολο πράγμα, να σου αναθέσουν να γράψεις ενα post, για κάποιους άλλους..).Σκέφτηκα λοιπόν να γράψω έτσι όπως κάνω πάντα...και να μοιραστώ μαζί σου μερικά μόνο απο τα  μικρά μυστικά  μου, που η αποστολή τους είναι να σε κάνουν λίιιγο πιο όμορφη και λαμπερή..
Αν δεν έχεις περάσει μια βόλτα απο 'κει ,κάντο τώρα και τσέκαρε το post μου..
περιμένω εντυπώσεις!!!

4 σχόλια:

  1. Ααα....Αγαπημένη μου!Συγχαρητήρια για την ανάρτηση!!Μπήκα και είδατην ανάρτηση σου.Πως τα ξέρεις όλα αυτά τα χρήσιμα πράγματα!!!! Ανοίγω τα ντουλάπια της κουζίνας..το βράδυ εχω κούρα ομορφιάς και θα "φορέσω" μαγιονέζα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @ Kατερινούλα, καλημέρα!!Μου είπες πως τα ξέρω όλα αυτά τα χρήσιμα πράγματα ε?..Οι μαμάδες-γιαγιάδες-θείες..είναι οι καλύτερες φίλες μου!!!(άσε,όπου σταθώ και όπου βρεθώ, ρωτάω για μάσκες, κρέμες..!!
    τι να σου λέω!! ντετέκτιβ, κανονικός)...
    Επιπλέον ενημερώνομαι πολύ και απο το ίντερνετ..όσον αφορά θέματα καλλωπισμού και ομορφιάς!!Μου αρέσει να αφήνομαι στα χέρια της φύσης..φιλιά απο το ''mystickland''!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μπράβο μπράβο μπράβο!!! Μου άρεσε τόσοοο πολύ το post σου!
    Λατρεύω αυτά τα μικρά tips! Είναι τόσο χρήσιμα και αποτελεσματικά!
    Keep enjoying us :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπράβο σου! Πολύ μου άρεσαν τα tips σου! Ιδιαίτερα αυτό για τα μαλλιά, διότι λόγω του ότι τα ισιώνω αρκετά συχνά, άλλο τόσο συχνά δείχνουν ταλαιπωρημένα... :-/ Θα το δοκιμάσω οπωσδήποτε! Σ' ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή