Τρίτη 13 Μαρτίου 2012

Μ.A.C..e my day!

Είναι μικρά,βολικά και υπόσχονται να με κάνουν,λίγο πιο όμορφη,μέχρι να πω Mac...
Aπο τα πιο αγαπημένα μου,βρίσκονται στο καθημερινό μου νεσεσέρ και πραγματικά τα έχω ευχαριστηθεί!
Αν αναρωτιέσαι τι είναι αυτό το μικρό κουτάκι που δεν σου ''γεμίζει το μάτι''αρχικά,σε πληροφορώ οτι είναι  το αγαπημένο μου.Απλώνεται στα ζυγωματικά,στη μύτη,στο μέτωπο,όπου δηλαδή θέλεις επιπλέον λάμψη και στη κυριολεξία σε μεταμορφώνει σε μια λαμπερή ύπαρξη.
Το mace up και η πούδρα που χρησιμοποιώ καθημερινά,είναι απο τα πιο εύχρηστα καλλυντικά.Απλώνονται γρήγορα και μου χαρίζουν ματ τελείωμα.
Αγαπώ τη Mac,συλλογή μου!!
(αν θέλεις να μάθεις περισσότερες πληροφορίες για τα προ'ι'όντα που χρησιμοποιώ,μη διστάσεις να με ρωτήσεις. Θα χαρώ να σε ενημερώσω!)

10 σχόλια:

  1. Αν και δεν είμαι φαν της συγκεκριμένης εταιρίας παραδέχομαι ότι έχω ακούσει τα καλύτερα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγω δεν ήμουν μέχρι που τα δοκίμασα..Δεν είναι τυχαίο που αποτελούν τα must προ'ι'όντα μακιγιάζ,των περισσότερων γυναικών!

      Διαγραφή
  2. χχμμμ εχεις δειγματολογιο; selinicreations(παπακι)yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. to proion poy xrisimopoieis gia lampsi poio einai? egw exw to shell alla nomizw oti gia prwi paraeinai bary logo toy shimer pou exei!
    teleio to post! latreuoume mac!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν πας σε ενα κατάστημα mac και ρωτήσεις ποιο είναι το προ'ι'όν λάμψης που χρησιμοποιούν οι make up artists,στα ζυγωματικά,θα σου δείξει.Απλώς σιγουρέψου οτι είναι η απόχρωση frost.Αυτή είναι η ιδανική.Απλώνεται εύκολα με τα δάχτυλα και δίνει φωτεινότητα,εκεί ακριβώς που το χρειάζεσαι!

      Διαγραφή
  4. κι εγώ mac χρησιμοποιώ τελευταία και είμαι πολύ ευχαριστημένη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. δειγματολογιο.. χρωματα και ειδη που μπορει καποιος να παραγγειλει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι,δεν έχω!Απλώς πηγαίνω στο κατάστημα και αγοράζω οτι χρειάζομαι.Ωραία θα ήταν όμως να είχα ενα δειγματολόγιο..ξέρεις που μπορώ να βρώ!;

      Διαγραφή
  6. oχι κοριτσι μου.. ισως αν ερχοσουν σε επαφη με την εταιρεια.. μια σκεψη κανω :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή