Παρασκευή 25 Ιανουαρίου 2013

κερατίνη,κερατίνη..είσαι εδω;

(Μια μικρή εισαγωγή:)
Προχθές κοιτούσα παλιές φωτογραφίες μου και μετρούσα τις αλλαγές που έχω κάνει στα μαλλιά μου  ανα τακτά χρονικά διαστήματα.Ότι μπορείς να φανταστείς το έχω δοκιμάσει-εκτός απο ακραία χρώματα,αλλά πάλι ποτέ δεν ξέρεις!-
Και να φανταστείς οτι αρκετά χρόνια πριν,δεν τα πήγαινα καθόλου καλά με τις κομμώτριες και τα ψαλίδια τους..Αναγκαστικά πήγαινα στα κομμωτήρια.Για ενα φρεσκάρισμα και αυτό ήταν όλο..
Ώσπου κάποια στιγμή,βαρέθηκα να καλημερίζω συνέχεια το ίδιο χτένισμα και το ίδιο χρώμα..Ε,αυτό ήταν..
Για να σου δώσω να καταλάβεις,απο καστανή τα έβαψα μαύρο-μπλέ αρχικά..Ήταν πολύ της μόδας.Μετά,άρχιζα να τα αλλάζω σε ξανθά.Μια μέρα και καθώς ήταν μακριά,τα έκοψα κοντά..Μετά τα μήκη,έδιναν και έπαιρναν..Κάποια στιγμή λοιπόν,αποφάσισα να χαλαρώσω λιγάκι(μάλλον ξέσπαγα αλλού:)
Ώσπου μετά απο περίπου 13 χρόνια και έχοντας βαρεθεί τα ανέκδοτα για τις ξανθές,αποφάσισα να αλλάξω και πάλι..
Βέβαια το ''χεράκι ''τους για αυτή την απότομη αλλαγή το έβαλαν οι εκάστοτε κομμώτριες που επισκέφθηκα και μου ''χάριζαν''και απο μια ψαλίδα στο ήδη ταλαιπωρημένο κεφαλάκι μου..
Εφόσον λοιπόν ήρθα αντιμέτωπη με τη φθορά σκέφτηκα να ψάξω λιγάκι το θέμα.Πως θα μπορέσω εγω να βοηθήσω λίγο παραπάνω τα μαλλιά μου.Να τα θρέψω.Να τα εμπλουτίσω με συστατικά  που είναι αναγκαία για την επιβίωση τους.
Η λύση είναι μια, φίλη μου και στη παρουσιάζω.Η κερατίνη φυσικά!
Αν ψάξεις καλύτερα στα συστατικά των προ'ι'όντων ομορφιάς που χρησιμοποιείς ή σκοπεύεις να αγοράσεις και την ανακαλύψεις,μη διστάσεις να την εμπιστευτείς..
Εγω εκμεταλλεύτηκα την προσφορά που βρήκα εδω και αγόρασα όλη τη σειρά..
Αυτό που έχω να σου πω είναι οτι δεν το μετάνιωσα.Τα μαλλιά μου ήδη με ευγνωμονούν..
(α,και ανυπομονούν να βρω επιτέλους τρόπο να ξεσπάω αλλού..χαχα)
υ.γ.stay tuned,για τις επόμενες αλλαγές μου!

14 σχόλια:

  1. Κι εγώ που νόμιζα ότι μόνο τα δικά μου μαλλιά έχουν περάσει τον παθών τους τον τάραχο... και επίσης, ότι μόνο εγώ έχω με τις κομμώτριες σχέση αγάπης-μίσους... Είμαστε δυο λοιπόν! Η κερατίνη στα υπόψη... Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ καλο προ'ι'όν!
      Οι περισσότερες απο εμάς έχουν μια τέτοια σχέση με τα μαλλιά τους!

      Διαγραφή
  2. και βεβαια μπορεις να λαβεις μερος, χαρα μας..
    εγω θα το αγορασω αυριο, ελπιζω να το ξεκινησω μεσα στο σαββατοκυριακο, δεν ειναι μεγαλο βιβλιο, οποτε θα βγει ευκολα πιστευω

    ελπιζω να μας αρεσει και να βρουμε πολλα κομματια που θα αξιζει να τα μεταφερουμε και ο καθενας στο μπλογκ του αλλα και στην αναρτηση που θα κανω (να βγαλω και σχετικη φωτο)

    και φωτογραφιες ναι;

    φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ πολύ!
      Αύριο Δευτέρα,θα το αγοράσω και ελπίζω να το ολοκληρώσω μέσα σε δυο εβδομάδες!
      Την ανάγνωση,τις αναρτήσεις,όλα!
      φιλάκια!

      Διαγραφή
  3. Αν είναι να με ευγνωμονούν τα μαλλιά μου να το έχω στα υπόψιν...φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εμπιστεύομαι τά προιόντα τής L'Oreal,θά τό προτείνω στήν κόρη μου!!Θά ενθουσιαστή!!Καλό Σ/Κ!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι η εταιρία νομίζω οτι είναι απο τις καλύτερες στο χώρο!
      Και η κορούλα σου θα ενθουσιαστεί!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  5. αχαχαχα! Είμαι ακριβώς το αντίθετό σου!
    Τα μαλλιά δεν τα πειράζει κανείς άλλος εκτός από μένα!
    Τα τελευταία 26 χρόνια (!) σε κομμωτήριο πήγα ...στον γάμο μου κι αυτό αναγκαστικά και με χίλιες πιέσεις από τους παρατρεχάμενους!
    Δεν κάνω καμία αλλαγή εκτός από το προσπαθώ να τα κάνω κόκκινα ( ποτέ δεν έγιναν!) και να κόβω μόνη μου κάθε λίγο από λίγο μένοντας πάντα στο ίδιο μάκρος κι όγκο, και να λέω έπειτα σε όλους "έβαψα τα μαλλιά μου χτες!"ή "έκοψα τα μαλλιά μου" και να με κοιτάζουν παράξενα γιατί φυσικά δεν βλέπουν ποτέ καμία αλλαγή πάνω μου!
    Φιλιά! :)
    Κερατίνη νομίζω ότι χρειάζομαι έτσι κι αλλιώς ! Σε ευχαριστώ! :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγω έτσι ήμουν!
      Είναι που βαριέμαι το ίδιο χτένισμα,κούρεμα,χρώμα!
      Γιαυτό τα αλλάζω συχνά!
      Μη φανταστείς όμως οτι συχνάζω στα κομμωτήρια.Μόνο κούρεμα δεν μπορώ να κάνω-ακόμη-..όλα τα υπόλοιπα,μόνη μου!
      φιλάκια!

      Διαγραφή
  6. κάπως έτσι κι εγώ με τα μαλλιά μου my μου! δραματικά περάσανε πολλά χρόνια τώρα!! χα χα.. μέχρι που και γω από ξανθά (όπως και συ) τα γύρισα στο φυσικό μου κοντά, να ηρεμήσουν!! πρώτα τα λιώνουμε και μετά τα ρίχνουμε στις κερατίνες! χ αχα.. τι τραβάνε κι αυτά με τις δικές μας διαθέσεις! :) δεν τα ήξερα τα συγκεκριμένα προϊόντα, με κερατίνη συνήθως τα Kerastase δεν είναι γνωστά? μπορεί να κάνω και λάθος, εσύ σίγουρα ξέρεις better than me! φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πες το ψέμματα!χαχαχα
      Τι να μας κάνει και η καημένη η κερατίνη ε;)
      Πάντως είναι πολύ καλά προ'ι'όντα,να τα δοκιμάσεις κάποια στιγμή!
      Σε λίγο καιρό θα κάνω μια ανάρτηση και με την οικονομική επιλογή της κερατίνης (και όχι μόνο)..
      Ελπίζω να σου αρέσει!
      υ.γ. χρησιμοποιώ ακόμη το αγαπημένο-μας,πια!-μετάξι για τα μαλλιά!σούπερ είναι και αυτο!
      φιλακια*

      Διαγραφή
    2. α, τέλεια!!! :) ναι, κι εγώ εννοείται!!! χ αχα.. φιλάκια!

      Διαγραφή
  7. Ωχ!! τι το ήθελες με τα μαλλιά; Σε αυτά ξέσπασα αυτή την εβδομάδα και το μετάνιωσα ήδη!
    Η σειρά φαίνεται πολύ καλή! Ότι πρέπει να μην με ξαναδεί σύντομα η κομμώτριά μου και απλώνει και κόβει με άνεση! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή