Σάββατο 19 Ιανουαρίου 2013

masticspa haul και ενα μυστικό!

Το προηγούμενο Σαββατοκύριακο και ενω χάζευα αμέριμνη στις σελίδες του fb,ξαφνικά βλέπω οτι τα masticspa.com,είχαν προσφορά 50% στις αγορές που θα γίνονταν εκείνες τις 48 ώρες!
''Τέτοιες προσφορές δεν βρίσκεις εύκολα!'',σκέφτηκα και ευθύς αμέσως έσβησα μερικά προ'ι'όντα απο τη wish list μου..
Η ανταπόκριση άμεση και είμαι πολύ ικανοποιημένη που επιτέλους όλες οι μεγάλες και αξιόλογες εταιρίες,σκέφτονται το πορτοφόλι μας και γίνονται πιο προσιτές στο κοινό!
Η συγκεκριμένη εταιρία δεν νομίζω να χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις.Όταν σε κάθε φάση της παραγωγής συμμετέχει η ανθρώπινη φροντίδα και οι έρευνες χρόνων,τότε το αποτέλεσμα μόνο τέλειο μπορεί να είναι.Καλλυντικά χειροποίητα,απαλλαγμένα απο βλαβερές ουσίες,χωρίς parabens,mineral oils και άλλες καρκινογόνες ουσίες.Μια μεγάλη παρέα απο βότανα και φυτικά συστατικά κάθε λογής και φυσικά η γνωστή σε όλους μας ελληνική μαστίχα Χίου,συνεργάζονται άψογα και μας προσφέρουν μια μεγάλη ποικιλία απο καλλυντικά για κάθε ανάγκη και για κάθε ιδιαίτερη περίπτωση..
Μια απο τις πρώτες μου επιλογές ήταν αυτός ο υπέροχος συνδιασμός που αποχαιρετά μια και καλή την κυτταρίτιδα.Γιατί να περιμένω ως το καλοκαίρι για να αποκτήσω ενα σφριγηλό σώμα;Τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή!Αυτό που μου αρέσει φοβερά στα συγκεκριμένα προ'ι'όντα είναι οτι μυρίζουν απίστευτα όμορφα.Ειδικά η κρέμα,αφήνει ενα βελούδινο αποτέλεσμα.Εχω δοκιμάσει στο παρελθόν παρόμοια σκευάσματα.Η μυρωδιά τους ήταν άκρως φαρμακευτική και κολλούσαν πάνω στο σώμα,φωνάζοντας σε όλους οτι είχα χρησιμοποιήσει αδυνατιστικά προ'ι'όντα.Αυτά τα δυο,είναι διακριτικά ως προς αυτό το θέμα..:)
Μια επιπλέον κρέμα,ειδική για πολύ ξηρές επιδερμίδες.Άρωμα βανίλια.Αυτό τα λέει όλα.Να προτιμάς πάντα πολύ ενυδατικές συστάσεις.Έτσι βοηθάς το δέρμα σου να είναι ελαστικό και να μην κάνει αντιαισθητικές γραμμούλες!
Γενικά έχω ενα θέμα με τα απαλά μυρωδάτα χέρια.Τρελαίνομαι να τα αγγίζω και να με αγγίζουν.'Όσο και αν τα παραμελείς,σκέψου οτι αξίζουν την προσοχή μας γιατί μαζί με το πρόσωπο μας είναι μονίμως εκτεθειμένα..
Η συγκεκριμένη κρέμα,είναι ήδη αγαπημένη μου!Φοβερά ενυδατική και μυρωδάτη.Η συσκευασία της είναι συμφέρουσα γιατί χρειάζεσαι μόνο ελάχιστη ποσότητα.Ακόμα και αν πλύνεις τα χέρια σου,εκείνη βρίσκεται ακόμη εκεί να σου υπενθυμίζει την παρουσία της.Δεν την αλλάζω με τίποτα!!
Να το και το μικρό!
Προσοχή!!Ακρως εθιστικό!
Με τόσο τρυφερά,αρωματισμένα και γυαλιστερά φιλιά,όλοι θα θέλουν να σου κλέβουν μερικά:)
(Δεν συμπαθούσα καθόλου αυτές τις συσκευασίες στο παρελθόν,αλλά αυτό το μικρό το ερωτεύτηκα!
Το ίδιο και ο αντρούλης μου..χεχε:)
Τελειώνοντας σου αφήνω τις δυο καινούριες μου εμμονές.
Σαπούνια, αγνά ενυδατικά για λάμψη και αναζωογόνηση.Ακόμη και αν ορκίζεσαι στο γαλάκτωμα σου,σίγουρα αυτές οι δυο μπάρες θα σε κάνουν άπιστη!Γιατί μπορώ να σου εγγυηθώ οτι είναι τα καλύτερα που έχω δοκιμάσει ως τώρα.Το άρωμα,η σαπουνάδα που απλώνεται απο άκρη σε άκρη,αλλά και η έλλειψη τραβήγματος,νομίζω οτι είναι βασικά στοιχεία που όλοι απαιτούμε απο εκείνα.Εγω τα χρησιμοποιώ το πρωί,αλλά και το βράδυ μετά το ντεμακιγιάζ μου γιατί λατρεύω να ξεπλένω το πρόσωπο μου με δροσερό νεράκι..
Εχω πάθει λατρεία,σου λέω!!

υγ1.για εσένα που δεν πρόλαβες αυτή την υπέροχη προσφορά,να σου πω οτι μπορείς να αγοράσεις κατευθείαν απο το e-shop,τους ή να επισκεφθείς ενα Hondos Center με έκπτωση 30%.
επίσης με αγορές πάνω απο 20 ευρώ,δεν σου χρεώνουν τα έξοδα αποστολής!

υγ2.σε αυτή την ανάρτηση,κρύβεται ενα μυστικό!Μήπως το ανακάλυψες;
stay tuned,γιατί έρχονται εκπλήξεις!

11 σχόλια:

  1. Μμ αγαπώ^^
    Κι έχω μείνει και άφραγκη συν τοις άλλοις.
    Φιλιά όμορφο κορίτσι:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αααα το βρήκα το μυστικό!!!! :) giveaway??? να τα χαρείς όλα τα μυρωδάτα πραματάκια!!!! φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. σα να μου φαίνεται οτι το βρήκα και εγώ... καλή μας χρονιά αγάπη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ιδέα δεν είχα για αυτά τα προϊόντα!
    Α! Τα έχει και στο Hondos Center ; Μια χαρά !
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κι εγώ το βρήκα το μυστικό...
    Αυτή την κρέμα με το άρωμα βανίλιας σαν να τη μύρισα...φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κυτταρίτιδα;;; Ποιά έχει κυτταρίτιδα:)
    Λατρεύω τη μαστίχα. Δεν έχω χρησιμοποιήσει αυτά τα προιόντα ποτέ. Θα τα έχω υπόψη μου.
    Οσο για το μυστικό, ελπίζω να είναι αυτό που νομίζω!!!! Χε χε χε. Δωράκι;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Με γεια σου!! Φαίνονται όλα υπέροχα!! Καλοχρησιμοποίητα να είναι και να τα χαρείς!!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Βρήκα το μυστικό και ανυπομονώ για την έκπληξη!
    Τα παρουσίασες τόσο όμορφα που με έβαλες στην πρίζα να τα δοκιμάσω όλα! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλή μου φιλενάδα δυσκολεύτηκα να βρω αυτό το ευλογημένο μυστικό (καθότι και λίγο βλάκας... ξανθιά δεν είμαι, λες να έχει ποτίσει η μαύρη βαφή;). Τα κατάφερα όμως!!!! Γιούπι!!!! Τώρα αν σου πω ότι δεν μπορώ να διαλέξω τι από όλα αυτά μου αρέσει περισσότερο, θα με πιστέψεις; Βασικά κόλλησα στα προϊόντα για την κυτταρίτιδα και στην κρέμα χεριών. Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ακούγονται πολύ το τελευταίο διάστημα τα προϊόντα της συγκεκριμένης εταιρίας..
    Από παλιά που είχα δοκιμάσει, η μυρωδιά δε μου άρεσε σε όλα αλλά έχω σκοπό να τα ξαναδοκιμάσω σύντομα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή