Τρίτη 21 Μαΐου 2013

Handmade beauty by Dimitra Goula*

Αν θέλεις να κάνεις μια γυναίκα ευτυχισμένη,χάρισε της μικρά μυστικά που κρύβονται σε διακριτικά μπουκαλάκια.
Μυρωδάτα.Aισθησιακά.Που απλώνονται πάνω σε δροσερά φρεσκοπλυμένα δέρματα και χαρίζουν ομορφιά.Αν περιέχουν και τη λέξη homemade,ακόμα καλύτερα..
Όταν λοιπόν άνοιξα το μικρό κουτάκι και είδα την αποστολέα αυτού του δώρου,χαμογέλασα ευχαριστημένη.Τη Δήμητρα Γουλά έχω ''γνωρίσει''μέσα απο εκπομπές  που παρουσιάζει κατά καιρούς εύκολες συνταγές ομορφιάς με υλικά που υπάρχουν μέσα στα ντουλάπια  ή στο ψυγείο μας.
Ανέκαθεν μου άρεσε η απλότητα με την οποία μας δείχνει κάθε συνταγή.Οι γνώσεις που έχει για κάθε συστατικό.Και οι αμέτρητοι τρόποι για να επωφεληθούμε απο τους καρπούς της φύσης. Εσυ βλέπεις αβοκάντο,εκείνη μάσκα ενυδάτωσης.
Εσυ βλέπεις αυγουλάκια;Εκείνη την επόμενη αντιγηραντική συνταγή.
Έχω κρατήσει άπειρες σημειώσεις,έχω πειραματιστεί φτιάχνοντας τις δικές μου αλχημείες και έχω ευχαριστηθεί όλη τη διαδικασία γιατί γνωρίζω τι ακριβώς περιέχει το μείγμα που θα απλώσω στο δέρμα μου.
Λίγο το έχεις αυτό;
Όταν λοιπόν επισκέφθηκα το διαδικτυακό ινστιτούτο ομορφιάς που έχει,απόλαυσα την βόλτα μου στο ράφι με τα απίθανα καλλυντικά που-επιτέλους-μπορούμε να προμηθευτούμε με μερικά κλικ.
Όχι όμως πριν συμπληρώσουμε το προσωπικό μας  ερωτηματολόγιο σύμφωνα με τις δικές μας ανάγκες και επιθυμίες.Έπειτα εκείνη θα ετοιμάσει τα δικά μας καλλυντικά που θα περιέχουν βιολογικές πρώτες ύλες,αιθέρια έλαια,βότανα,αλόη βέρα και βιταμίνες.
 Θέλεις να μάθεις τι δεν θα περιέχουν;
Συντηρητικά,άρωμα,έκδοχα και χρώμα.
Και αν όλα αυτά σου φαίνονται ''πολύ καλά για να είναι αληθινά''εγω σου λεω πως όντως υπάρχει ενα εργαστήρι που φτιάχνει μόνο homemade συνταγές.! Αυτό της Δήμητρας!

Χωρίς να χάσω χρόνο,συμπλήρωσα δωρεάν το δικό μου ερωτηματολόγιο και ιδού τι παρέλαβα.
Μου αρέσει πολύ η χειροποιήτη ετικέτα που περιγράφει αναλυτικά τα συστατικά της κρέμας μου.Με σύσταση πλούσια απλώνεται υπέροχα και απορροφάται γρήγορα απο τη διψασμένη επιδερμίδα μου.Το άρωμα του έντονο,ίσως αρκετά βαρύ για μερικές απο εμάς,αλλά εξαφανίζεται μετά απο μερικά λεπτά.Ενυδατώνει απίστευτα!
Την χρησιμοποιώ το βράδυ μετά απο τον καθαρισμό του προσώπου μου αλλά -και-απαραιτήτως μετά απο το peeling.
Δεν γίνεται να λείπει απο το νεσεσέρ μου ενα-τουλάχιστον-ενυδατικό λαδάκι σώματος.Ανοίγοντας αυτό το μικρό μπουκαλάκι ενα υπέροχο άρωμα με ξάφνιασε ευχάριστα.Το άπλωσα αμέσως στο χέρι μου-δεν-γινόταν-να περιμένω!-και απορροφήθηκε στο λεπτό αφήνοντας μου την ενυδάτωση που επιθυμώ.Το αμυγδαλέλαιο,το αβοκάντο,η γαρδένια Ελβετίας(!)μαζί με το γνωστό τσαγάκι του βουνού,νομίζω οτι συμμαχούν ιδανικά ενάντια στην ξηρότητα.Δεν αφήνει καθόλου λιπαρότητα αλλά ενα υπέροχο αρωματικό αποτέλεσμα που διαρκεί πολύ!
Αυτό όμως που αξίζει να προσέξεις είναι το μικρό clue*που κολυμπάει εκεί μέσα..
Για έλα λίιιιγο πιο κοντά...
Ενα μικρό κομμάτι τσαγιού χαρίζει όλα τα οφέλη  του μέσα σε αυτό το εμπνευσμένο μείγμα..
Δεν είναι υπέροχο;



10 σχόλια:

  1. τελευταια ψαχνω για τετοιες συνταγες,παω να επισκεφτω την Δημητρα και ελπιζω να βρω αυτο που ψαχνω!!!με γεια τα δωρακια σου!!!φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν έχει τύχει να δοκιμάσω ακόμα κάποια προϊόντα της αλλά έχω ακούσει πολύ καλά λόγια!! :)
    Καλή εβδομάδα γλυκιά μου..
    Χαίρομαι που ξανα είσαι κοντά μας :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. mmm..είναι πολύ όμορφα και χρήσιμα ποστ αυτα..πάντα μπορείς να βρεις να κάνεις κατι για την ομορφιά με αγνα υλικά. Το μονο προβλημα μου παντα οτι ξεχνουσα και βαριομουν να ψαχνω αιθέρια ελαια κτλ. Καλή ιδέα από την Δήμητρα και τα προιόντα της..
    Σε ακολουθω τωρα, αν θες κανε μια επίσκεψη και σε μενα, thanx, www.allurelab.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τόσο η κρέμα όσο και το λαδάκι με προκάλεσαν για άλλη μια φορά να παρακολουθήσω τα σεμινάρια παραγωγής σπιτικών καλλυντικών που λέγαμε!!! Επειδή όμως τελείωσαν ( τα σεμινάρια ) για φέτος πάω μια βολτούλα από την Δήμητρα να απολαύσω τα δικά της!! :)) Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πανέμορφο το post σου! Πολύ ωραία παρουσίαση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μικροί θησαυροί σε όμορφα μπουκαλάκια! Πολύ χρήσιμη ανάρτηση! Ευχαριστουμε για τις πληροφορίες!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ενδιαφέροντα όλα!
    Αλλά μου έχουν λείψει δημοσιεύσεις όπου κατέθετες τη ψυχούλα σου!
    Καλά να περνάς!
    Φιλάκια πολλά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Eιναι τοσο σημαντικο να ξερουμε τι βαζουμε στο προσωπο μας!
    Φανταζομαι ποσο ωραια θα μυριζει ε?
    xo
    Anastasia
    http://natbeesfashion.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πω πω!
    Δεν ξέρεις τι να κάνεις...να τα φορέσεις ή να τα φας;!
    Υπέροχα! Με γειά σου!
    φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή