Τετάρτη 13 Νοεμβρίου 2013

amamelis:ενα ''φυσικό''εργαστήρι ομορφιάς! (part 1)



''Energizing-Calming-Therapeutic''αυτό είναι το μότο της...

 amamelis.Eνα ''φυσικό''εργαστήρι ομορφιάς που μας ταξιδεύει σε ενα κόσμο ομορφιάς και θεραπείας με σύμμαχο τη φύση και βέβαια την αγάπη των δημιουργών του.Η Αλεξία και η Κική δημιούργησαν ενα e-shop όπου μπορείς να βρεις αιθέρια έλαια,φυτικά έλαια και βούτυρα,φυσικές ύλες και τα αγαπημένα μου blends!Μπορείς επίσης να κάνεις και μια ενημερωτική βόλτα στο blog τους για περισσότερα νεα!
Στο πρώτο part αυτής της παρουσίασης θα δούμε λαδάκια και τα oil blends που εγω ξεχώρισα.
Αρωματικός,χαλαρωτικός συνδυασμός που πραγματοποιεί όσα υπόσχεται.Βρίσκεται πάνω στο γραφείο μου και με ''προστατεύει''απο το stress της δουλειάς.Ελάχιστες σταγόνες στους καρπούς μου,λίγες και στο λαιμό και αυτό ήταν.Τόνωση και αισιοδοξία.Ειλικρινά δεν γνωρίζω πως το καταφέρνει.Ίσως ''φταίνε''τα σωστά επιλεγμένα συστατικά του.Δεν ξέρω.Αυτό όμως που ξέρω με σιγουριά είναι οτι θα σου γίνει απαραίτητο μόλις το ''γνωρίσεις''.
Τόνωση και θρέψη.Τι άλλο να λαχταράνε τα απελπισμένα-ταλαιπωρημένα μαλλάκια μου;Λατρεμένο το συγκεκριμένο blend.Το απλώνω σε όλο το μήκος των μαλλιών μου,κάνω μασάζ στις ρίζες και το αφήνω όλο το βράδυ.Το επόμενο πρωί λούζομαι και απολαμβάνω το αποτέλεσμα.Μαλλιά αφράτα,πλούσια και δυνατά.Τουλάχιστον 2 φορές την εβδομάδα επαναλαμβάνω τη συγκεκριμένη θεραπεία-που-δεν-αλλάζω-με-τίποτα και τα μαλλιά μου με ευγνωμονούν.
Αν τώρα πρέπει να επιλέξεις ενα μόνο(?)προ'ι'όν,τι θα έλεγες για το σταφυλοκουκουτσέλαιο;Λεπτή η σύσταση του μα πλούσια σε λινολε'ι'νικό οξύ και βιταμίνη Ε.Με λίγα λόγια είναι ιδανικό για σύσφιξη του δέρματος,απαραίτητο για δερματικά προβλήματα που σε ταλαιπωρούν(βλέπε ακμή).Χαρίζει ενυδάτωση και θρέψη στην επιδερμίδα σου.Μπορεί να χρησιμοποιηθεί σαν λάδι μασάζ(μη ξεχάσεις να προσθέσεις και ενα αιθέριο έλαιο για έξτρα άρωμα),για περιποίηση χειλιών,μαλλιών,σώματος;
Θέλεις και άλλα;
Τι να πω για το Jojoba oil που δεν έχει ειπωθεί;Το ιδανικό για εμένα-εκτός απο ολα τα οφέλη που προσφέρει-είναι το γεγονός οτι δεν προκαλεί αλλεργίες.Κάτι που το κάνει ιδανικό για όλους!
Πολλοί είναι εκείνοι οπου το αποκαλούν ''ο βασιλιάς των ελαίων βάσης''και  αυτό γιατί η οργανική του σύνθεση είναι πολύ κοντά στη σύνθεση τους σμήγματος της επιδερμίδας του ανθρώπου κάτι που το καθιστά το καλύτερο-ίσως-λάδι βάσης που μπορείς να χρησιμοποιήσεις!
Και πριν βάλω μια ανω τελεία σε αυτό το πρώτο part,θέλω να σου γνωρίσω ενα αγαπημένο μου αιθέριο έλαιο.Το υλάνγκ-υλάνγκ μου έδωσε ιδέα για να κάνω το πρώτο μου diy πείραμα ομορφιάς...

Αλλά..για αυτό θα μιλήσουμε σε ενα άλλο ποστ!

πι.ες.*stay tuned γιατί ακολουθεί το part2 με βούτυρα σώματος και την κηραλοιφή που θα γίνει το δικό σου best beauty product!

2 σχόλια: